swim into the city

独り言を垂れ流すblog

Geek

https://www.indiegogo.com/projects/pulse-analog-audio-components-pre-order-headphones#/updates
Pulse Analog Audio Componentsのパワーアンプについて更新された。

Dear Power Amp backers,

The internal reversion of chassis design is confirmed but we don't like the surface quality of the examples. So we already made another order for the pilot run chassis. Since the overall order numbers are not many, we should be able to complete the whole set at once.

And the temperature testing result is good. The enlarged size in depth really helps! We are also ordering the good speaker post/connectors to make sure it is high quality and last for long long time.

Warm regards,

LH Labs

  • テスト版のシャーシの仕上げ(?)がいまいちだったので新たなdesignで作り直している。
  • 生産数が多くはないので、一度で全オーダーに対応できるだろう。
  • あと、発熱に関するテストもうまくいった。シャーシのサイズを大きくしたことが良かった。
  • ハイクオリティなものにするために良いスピーカー端子/ターミナルも発注しているよ。

という感じなのかな。まあここからどれくらいかかるかは知らないけど、パワーアンプのデザインが決まらないとHPAのデザインもって話だった気もするので(自分で書いてて覚えてない!w)、まあ年内どうかなみたいなところなのかなあ…。これもなかなか時間のかかるプロジェクトになってしまった…。ポチってなかったらMjolnir買ってたわ(笑)←今からでも遅くないが